2009年3月14日 星期六

考起我


係人都知我整蛋糕係初哥架啦!
早前姨生 Alex 生日,
咁我就懶醒咁問佢想食咩蛋糕等我整比你啦!
点知佢一口就話想食芝蔴蛋糕,
吓!真係考起我喇???

連我自己都未食過芝蔴蛋糕呢!
又決不可失信於孩子.......
結果...............




諗到头都爆
終於試買黑芝蔴粉,
混入蛋糕裹面一齊焗............
個面加上新鮮靚靚生果,
再加上sunflower seed 圍边,
即使個蛋糕唔好食都可以掩人耳目吖嘛!


切蛋糕時個心都跳埋出嚟,
見 Alex 好開心期待個樣就更令我擔心,
好怕令佢失望呢!
終於..................
Alex 好鈡意呀!
Yeah!
不過大家都話芝蔴味再重啲仲正,
知道喇!
真係好多謝大家給我的包容及寶貴的意見,
為了你們.......我会繼續努力!
結果.............
我又在一片讚美的聲中渡過一個快樂的晚上。

能令身边嘅人開心,
我就会比他們更加開心...........仲好滿足添!
快樂......原來可以好簡單。





沒有留言:

張貼留言