2013年11月26日 星期二

感恩...

離留之間...連自己都以為從此會消息於blog界之際, 貴人突然出現...主動提意幫我搬家, 竟然把將要消失的我救回blog界之中, 搬blog的整個過程都一一為我辨妥...另我冇後顧之憂, 大恩大得...實在沒齒難忘, 感恩能在這網路的世界上遇上...把在地球兩端的你我聯系起來, 謝謝你的幫忙...些些你哦! 我這個慌廢多時...差點發霉至消失的blog, 卻被這熱誠的blog友懇懇的喚醒過來... 也是時候跟久違了的大家打個招呼了... 近排隨了忙要忙的... 也發生了些不快事...右手的手指受傷了, 差不多兩個多月...動彈不得, 現在進行針灸治療...像有少許功效, 希望可快啲醫好...繼續寫blog喇! 大小姐和少爺仔都依然咁為食, 我就手痛都依然繼續煮, 還有兩天便是感恩節... 預祝大家感恩節快樂!

45 則留言:

  1. 咁咪好啦!
    你哋今年會否整火雞? 今年我細舅父整, 放得一日假咋!

    My blog: http://flywithteatea.blogspot.com/

    回覆刪除
    回覆
    1. 手有事所以唔煮喇...同家姐及家人今日由朝出街食到晚呢! 我同大少都連放五日假呢!

      刪除
  2. 係呀,咁妳要 keep 住繼續寫 blog,post 多啲傑作上嚟同大家分享,唔好浪費咗我一番心機呀!

    做乜攪成咁呀,之前完全郁唔到嗎?喺手指上針灸會唔會特別痛呢?諗起都覺得好恐佈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 盡量喇....我仲未攪清點整相同設計版面呢!
      針炙係冇辨法之中的辨法...西醫要我打封閉針...仲痛又有副作用添呢!

      刪除
    2. 嗯,之前我有覆妳點上載相片,妳收唔到電郵嗎?

      封閉針係咩意思?

      刪除
    3. 收倒...未開始跟住嚟做啫,
      封閉針一打咗就即刻唔痛架喇...但半年左右就又痛過要再打, 長期對骨骼傷害很大

      刪除
    4. 嘩,聽落都真係唔打好過打喎!

      希望妳快啲完全康復啦!

      刪除
    5. 乜手指都要打封閉針貢緊要@@要保重!!

      刪除
    6. M.A,新年快樂呀!祝妳同大少身體健康,大小姐越大越靚,少爺仔學業進步!

      刪除
    7. 多謝晒呀!最緊要係身體健康呢!

      刪除
    8. 點呀妳,隻手都仲未完全康復呀?

      刪除
  3. 好高興遇番老朋友,你要繼續寫呀,多啲嚟探我!

    回覆刪除
  4. 呀太, 終於見返你啦..
    咩事咁大濟又整親手指呀...針灸要再配合物理治療先更有效架, 早日康復啦 !
    手痛就唔好成日做咁多,抖下啦,好心你.

    回覆刪除
  5. 好開心見返你!!小心保重!!!

    回覆刪除
  6. 同病相鄰, 我都整親右手腕要睇跌打, 暫時未醫好因為發現頸骨都移位了...唉...現在工作忙又唔可以成日去睇跌打, 希望聖誕假有時候可以休息幾日, 忘記所有煩惱...
    預祝你們一家四口佳節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多多保重呀艾菲妹, 完全明白你的情況,我都祝你同阿寶仲有吉爺馬年行好運, 日日都笑口常開呢!

      刪除
  7. 呀太....隻手有冇好轉咁呀...祝早日康復呀!
    Happy new year & all the best!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 峯迴路轉...可能最終都要打針! 過咗年先算喇!

      刪除
  8. I found you finally la!!! Waaahhhwahhh, I am so happy ooooo!!
    小幸福 oooooo = Fie Fie Ma Ma (using my girl's name now)

    回覆刪除
    回覆
    1. wow...long time no see la, No wonder I can't find you...miss you and Fie Fie so much. I will defnitely keep in touch with you.

      刪除
  9. 呀太, 祝合府 :

    一馬當先
    馬到成功
    龍馬精神
    萬馬奔騰
    合府安康
    馬年財順
    馬年行大運
    馬年吉慶有餘
    馬年大吉大利
    駿馬奔騰來報喜,萬事順心又如意!!!

    回覆刪除
  10. Motonako.A, 我以為你不再寫了,我是多麼的失望!今天再見到你實在喜出望外。祝早日康復!Best Wishes.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你的留言, 現正找了另一位中醫針灸師...四管齊下...針灸、放血、拔罐及推拿,好像有些效用...能舒援一吓痛楚巳經好好呢!
      希望可以能快些從出江湖再寫blog就好喇!

      刪除
  11. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  12. Motonako.A,健康真的是最重要。手指受傷已經夠痛還要是右手!
    無論你看什麼醫生,一定要把病情說清楚好讓醫生能對症下藥。
    祝早日康復!I will pray for you.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你為我祈禱...中醫跟西醫各有不同說法, 但我覺得中醫好似有效啲, 我今天剛去治療...左手亦開始有相同症狀...唉! 講真吖真係好痛...兩個多鐘的療程真的不易過, 希望有效喇! 謝謝你啲關愛!

      刪除
  13. How are you fingers now??? Hopefully fully recovered by now. I didn't move my Yahoo posts over because I am clueless with computer and actually dont even feel like doing it. Almost wanted to quit blogging till some bloggers told me I should do so... Glad I find you here, hope you update often!

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全明白...我亦有同樣的想法, 幸好有blog友幫忙我才能搬了過來, 希望可盡快可再update喇...我會時常去探你架!

      刪除
  14. Happy birthday Nana !
    If I remember correctly , today is your birthday, right? Anyway, miss you !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你咁有心仍記得我同大小姐嘅生日, 雖然過咗但好開心你仲記得哦! 剛從香港日本玩咗成個月返嚟...攰C呢!

      刪除
    2. 大小姐 Happy Belated Birthday! The kids must be tall and pretty and handsome now!

      刪除
  15. Motonako 姐姐, 妳好嗎? 好掛住妳地呀!! I remember your and 大小姐 birthday are on 08.14 "發一世". I want to leave my belated BIRTHDAY wishes to both you gals. You're not getting older, you and 大小姐 are getting better, wiser, healthier and prettier. How is 少爺仔? Is he in grade 5 now? Wishing you and families all the best!!! Miss you.

    回覆刪除
    回覆
    1. 見返你就好喇my dear friend, 近况怎樣???你真係好有心呀...剛從香港日本玩咗成個月返嚟...攰C呢! 我代大小姐同自己多謝你呀吓!!

      刪除
    2. Glad you remember me. How's life? Are you working or being a full time stay home mom? Anyway, I tried to look for you in different ways such as facebook however this is no luck to reach you.

      刪除
    3. 忙....忙工作忙家庭忙呢啲忙嗰啲咁喇....

      刪除
  16. 靚太,原來妳返咗嚟咁耐呀,真係可惜見唔到妳面呢!

    祝妳同大少、少爺仔、仲有大小姐一家團圓,開心過中秋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒呀!係呀玩咗個幾月...行程太緊凑喇!

      刪除
  17. 呀太,祝你合府Merry Christmas & Happy New Year !!!
    近排好嗎 ? 我一直等緊你出山呀 , 幾時可以回歸blog 界架你???
    快d post下先得架 ~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆記~~多謝你的祝福, 近排忙到飛起.....身体又唔多好..又懶呢!
      我都祝你新年快樂..萬事如意呀!

      刪除
  18. M.A,祝妳同大少新年快樂,身體健康,事事如意!
    大小姐聰明伶俐,小爺仔精靈醒目!

    回覆刪除