2009年4月15日 星期三

新發現


話說上星期天天都吃渴玩樂冇時停,
其中一日就去咗 SF 嘅 Japan Town 一遊,
咁就梗係喺度食番餐架喇!
其实一早都知呢道间间都冇乜水準架喇......
所以抱着醫肚的心態簡咗呢一间......
失望实在在所難免架喇!



沖沖食完就梗係 Shopping 架喇!

竟然比我見倒二家姐之前喺 HK 買比我嘅潤手霜呀!
巳經有蘋果味所以試啤梨味......好正呀!
仲買咗潤唇用嘅柑味呀.....不得了。


所以話日本仔啲嘢真係唔到你唔服架!
睇倒嘛???
係有水果味嘅濕紙巾呀!
超底死呀..........超細包,
忍唔住買咗幾包喜歡的味道呢!

仲有........仲有呀!
冇錯......係......Wasabi 卡樂B 呀!

自從喺香港食過珍珍嘅 shake shake Wasabi 薯片之後都念念不忙,
今次比我喺呢边發現倒呢個 Wasasbi 嘅卡樂 B,
又点能夠逃離我嘅五指山吖......哈哈哈!


行吓行吓.........
又比我發現呢個 Wasabi Mustard potato chips,
救命呀........实在太開心喇!
一於買晒佢呀.......

每次見倒日本嘢都会瘋狂的我,
实在控制不了.......
自從 Daiso 在灣區出現之後,
Japan Town 的人流巳大不如前,
更有消息透露会在未來兩年內拆掉,
將会用來興建酒店用途,
如果真是通過的話实覺有点可惜,
不竟這裏是極具日本文化色彩的的地方,
也是我曾幾何時最愛流連忘返的一個好去處。

沒有留言:

張貼留言