2008年7月5日 星期六

大什会...........

*七月三日係我敬愛既二家姐的生日,但係由於家中有白事所以唔可以慶祝...........我惟有買個蛋糕大家一齊食啦..............係我好好好好鐘意既粟子蛋糕呢!
生日快樂!

*尋日大小姐同少爺仔第一日開始去swimming lesson, 環境OK啦.............最緊要佢兩個玩得開心就得架啦!

*天氣好熱呀!今日同佐大小姐去配眼鏡,條街多人到爆,好彩週圍都係茶餐廳,入去食下野啦.....嘆下冷氣啦.......坐下啦...........突然收到嫂嫂的來电,佢剛剛去完旅行番黎,就急急話請食飯,嘩!又有食神...................今晚去既係位於九龍灣既美心皇宮呢!

餐巾都咁靚.......................呢碟係小食豆腐青瓜,好
過食花生啦,冇咁熱氣,仲幾醒胃添!

原爐上既明火例湯...............赤小豆扁豆粉葛湯
好正呀! 我飲佐兩大碗呀!

乳豬連头上問你見過未.....咸蛋炸仁..........勁正呀!

竹笙時疏                             清蒸石斑

次次食到糖水都唔記得影相,真失敗......
係好正既黑糯米椰子泥芋.........
一個非常充实既星期六呢!飽飽啦,多謝晒嫂嫂呢!
明明全日都风和日麗 突然望窗........嘩!落大雨呀....
真係人算不如天算呢!


4 則留言:

  1. 我都好鍾意食粟子蛋糕架!原來現在嘅美心酒樓唔錯架???以前好似唔太好呢!
    [版主回覆07/07/2008 01:25:00]你知啦! D 師傅成日轉架啦...........我食呢间又OK喎! 不過唔記得叫冬瓜盅添.............聽講話好出名架喎

    回覆刪除
  2. Let me say Happy Birthday to your lovely sister. Also, what is location of swimming lesson ?? It's near yuor home ?? My daughter wantst to join swimming lesson but nobody join with her. Call me if you have available time.
     
       
    [版主回覆07/07/2008 01:23:00]多謝晒! You are so sweet 我兩個細路 join  既係小海豚泳会, 佢地有好多 locations 架! 我巳經email 佐 D info 比你架啦!

    回覆刪除
  3. 頭先D字唔係我打嫁!!(by Siraine Koo)
    [版主回覆07/07/2008 01:19:00]点呀? Mega Box 好玩嘛? 有冇影貼紙相呢? 勁多杋呀!

    回覆刪除
  4. 頭先D字唔係我打嫁!!(by Siraine Koo)
    [版主回覆07/07/2008 01:17:00]我知啦! 係你媽咪丫嘛!

    回覆刪除