2008年7月7日 星期一

天旋地轉的一日一夜

今日終於好番D 啦!  唔知做也鬼星期六半夜一点左右突然暈到天旋地轉, 仲有D想嘔咁,就連企都企唔穩, 咁咪攤落牀啦.............点知轉得仲犀利,差D要去急症, 我硬係唔想去醫院啦........ 後來搽佐D驅风油就郁都唔敢郁咁就睡到大天光就諗住冇事啦..................点知一起身就暈到唔清唔楚, 個頭轉下都唔得, 窗外又滂跎大雨,真係天有不測之风雲係冇錯既................尋日仲係风和日麗架嘛! 咁既情況下只得一個選擇~~~就係乖乖咁係屋企攤係度lor..........好彩有二家姐幫我睇住兩隻小鬼同帶佢地去街, 等我可以好好休息, 睡佐一日一夜終於好番D啦!  雖然好D但係都好擔心, 因為唔知暈既原因???? 唔知同我飲緊中藥調理身体有冇關係呢??? 遲兩日都係去睇下醫生check 下穩陣D啦!

最擔心既就硬係大少啦.............每隔幾個鐘就打电話黎問我点..........long week end 都冇得好好休息, 真係唔好意思呢!  而家冇事就安樂晒啦!

沒有留言:

張貼留言