2008年7月2日 星期三

家傳滬曉

今晚係我兩個表姐&表哥請食飯, 地点係位於 apm 廣塲三樓既家傳滬曉。
講真個门口就一 D 都唔吸引架................


呢個就係 apm 商塲啦, 好旺架!

帶位姐姐一帶我入座後, 我就覺得別有洞天啦!我地一行八人,坐既位置就好似包廳咁,絕對有百分百既私人空间,重要係有view 添呀!

好有特色既燈籠,檯與檯之间就係以屏峰相隔

茶具係六十年代所用過的,還依稀記得媽媽以前也有用過呢!

我地就係叫佐呢個八和菜啦,HK$1680

淨係头台都有五碟呀!我超鐘意呀.....有 D 似食韓国菜咁。

超鐘意碟素鵝呀!

少爺仔超鐘意呢一味头檯,味道好似火腿咁,好得意!

以上美味既头檯之後第一味主菜上既係~~~~花膠時菜海羹

酥炸鶯鴛~~~~~好脆呀,有豬扒同蝦丸呀!

彩椒蓮邁炒花枝~~~~~~配蝦醬上架.........正!

上海油淋全雞~~~~~~肉質好滑...........唔錯、唔錯。

崧子雜果原條桂魚~~~~~酸酸甜甜十分醒胃呀!


蒜子雙冬扣黑豚~~~~~係好正既五花腩呀!

豆瓣上湯筧菜~~~~~~~~~~仲有毛豆添呀!

上海粗炒係再加既.................

食上海菜又点少得小籠包呢!  我地叫佐兩個order 呀..........正!


甜品係家傳至尊双宝~~~~~係椰汁馬豆糕&綠豆、腰豆糕, 都好正架!食晒唔記得影相添!食飽飽之後大家都非常滿足咁離開,埋單多謝HK$2036,不過唔知咩会員有八五折,結果HK$1768 落樓, 真係多謝晒表姐同表哥啦!

幾鐘意呢间食市,無論地方、環境、服務態度都比我一种好舒適的感覺,有杋会一定再黎呢!


6 則留言:

  1. 好靚我環境,食物看來不錯!我未去過APM添
    [版主回覆07/03/2008 15:55:00]你下次黎HK記得試下啦!

    回覆刪除
  2. 我好熟悉既觀塘呀~~~ 好耐冇去過,好掛住呀!
    [版主回覆07/03/2008 15:57:00]快D plan 下同你 honey 番黎行下啦..............我 諗你 honey 一定鐘意唧!

    回覆刪除
  3. APM我去過好多次但未試過這間店...下次有機會會試吓
    [版主回覆07/03/2008 16:00:00]而家多佐好多新食市呀...........快 D 番黎試下啦!  呀, 你九月去Europe 播..........咁就一於 Christmas 啦! hehehe..........

    回覆刪除
  4. 我媽咪話佢去過啊!不過佢話佢D食物都係ookk炸!係啦!我媽咪話可以比我同你地去Ocean Park啊!真係好希望果日快D黎啊...
    [版主回覆07/03/2008 22:11:00]你媽咪成日食好野就梗係OK炸啦! 咁你快D 問下佢幾時帶我去食好野????? 你有冇問你媽咪幾時得閒同定边一日去ocean park呀????記得預早話我知喎!OK!

    回覆刪除
  5. 我己留了 2 個 phone mail 你, 但你沒有call me !! 如有時間打電話我, 約定你去 Ocean Park. 8 月初 OKAY ???? 回 美國呋 ??           
    [版主回覆07/05/2008 23:19:00]I'm so sorry, you know what???? I changed my cell phone again, OK!  I try to call you tomorrow.

    回覆刪除
  6. OKAY, waiting your call. I will go Mego box today with Siraine as she saw your blog & asked me to go there. Hoping can meet you and have a nice day !! You want go to Ocean Park Or Disney ???    Where you go today ??  

    回覆刪除