2010年7月7日 星期三

如此這般的一伸...

真係攞命呀....想唔認老都唔得,

話說十日前去 Costco 買三文魚,

見倒有 pack 超靚嘅....卻遠遠遙不可及,

一心以為自己好叻可以 reach 倒.....

点知一伸..........死伙喇!

如此這般的一伸........

就扭傷咗左边手、腰、腳....

連我自己都覺得有点誇張,

痛到企咗响樹成分幾鈡都動彈不得,

心想....呢次仲唔大鑊!

最慘就係扭傷咗都攞唔倒嗰 pack 正三文魚,

初初以為冇咩事.....

但一星期下來.....越嚟越痛,

唔笑得...唔咳得....唔可以瞓低....車都差点唔揸得,

自知事態嚴重....噚日終於鑒 C 咁去見醫生,

起初醫生懷疑斷骨........嚇到我呢!

Check 一大輪之後....好彩証实唔係斷骨,

開咗啲超勁嘅止痛藥過我...

点知食咗都冇咩好轉.....

噚晚成晚坐喺度瞓到天光.....救命呀!

食咗啲藥又暈酡酡....真要命!

所以仲边樹有心機 update 我個 blog 至得架?

今日仍然係咁.....兩晚坐響樹瞓簡直就係折磨,

又打比醫生話佢知食咗藥都唔掂....

跟住開咗隻超超超勁嘅止痛藥過我......

但我一睇....啲副作用仲勁....我唔敢食囉!

呢次真係大大鑊.....聽天由命至得喇!

**********************************************************

上星期終於同宝貝哋睇咗 Toy Story 3....安樂晒!

故事尾聲時見佢哋想喊咁款.....唔係咁投入嘛?







唉.....希望快啲有好轉喇!

我仲要繼續做柴可夫架!

11 則留言:

  1. 哎呀!乜咁大鑊呀?希望你快啲好返啦!
    [版主回覆07/10/2010 01:25:00]Thank you!

    回覆刪除
  2. 保重呀!!!有冇考慮睇中醫呢?或者會好啲呢?Toy Story 3結尾時我都睇到眼濕濕……

    回覆刪除
  3. take care...ceo... ...

    回覆刪除
  4. 吓 咁緊要呀 家下好D嘛  扭親 真係可大可小架 要好好保重呀   我早幾年都因為攞得太重嘢 而拉傷咗條腰骨 雖然無妳咁嚴重 但都去做咗成半年物理治療 再加埋推拿先好番晒呀 

    回覆刪除
  5. 哎呀...你咩事咁論盡家...行返埋d先攞嘛....好多時就係咁既無情力伸展..一野就拉傷左呀...真係呀...
    唔好食止痛藥呀..要去睇跌打先得..係屋企搽d踢打酒之類既...會更加有效呀....小心D呀........快D好返啦....

    回覆刪除
  6. 係唔係拉傷左條肋呀... ...都會好痛架...
    要安鬆番條肋...先得喎......

    回覆刪除
  7. 你真係要好好保重呢...多多休息哦...

    回覆刪除
  8. 你要保重啊, 你是一家之煮....你果邊有無跌打? 還是都係睇左骨專科先為妙, 祝您早日康復!!!

    回覆刪除
  9. 見你3日無寫blog﹗﹗﹗有點擔心你呀﹗盡量少吃止痛藥,我天生骨歪,所以止痛藥吃過很多,有些〞勁〞藥,可以吃到舌頭都〞麻痺〞,副作用好多架﹗
    可否貼下膏藥試試???

    回覆刪除
  10. How are you now??? 

    回覆刪除
  11. 而家好番晒未?

    回覆刪除