2010年7月2日 星期五

開心到不得了

又嚟玩跳水喇....



嘩.....咁激???

玩跳板呀.....



少爺仔真係敢跳架喎!




得咗喇...Yeah!



睇吓佢個招積樣.......



再嚟過....



快啲喇.....









媽咪, 我得咗喇!

session 1 嘅 swimming lesson 完滿結束....

少爺仔攞咗佢嘅 progress  report,

下星期又開始 session 2 嘅 swimming lesson 喇!

加油呀.....少爺仔~~



晚餐又再簡簡單單就算喇....

因為大少連放五日假.......Yeah!

不過冇諗住出门喇,

因為兩個宝貝要上堂.....

聽日又要去接機.....有客到呀!

仲要........執好間屋呢!

洋䓤雞胸肉意粉.....簡單又好味!



青炒西蘭花



加個好味羅宋湯.....正到呢!



噚晚去睇大小姐 Jr.lifeguard 考試,

佢真係有板有眼.....做得好好呀!

突然覺得.........

眼前這個十二歲的女孩,

好像一吓子長大了很多....

雖然佢巳經有五呎四吋高....但仲好貪玩架!

參加呢個訓練....就係想比啲責任感佢,

又可以幫倒人....

最開心嘅....就係大小姐順利考試合格呀!

佢好叻女呀......得咗喇!

見她興奮若狂的樣子....我深深的看到了她的那份自信表露無惟。

到夠年齡(十五歲)再報讀埋正式 lifeguard 課程就會有正式的証書,

佢一見倒我就跑過嚟話我知呢個好消息,

開心到佢吖......

接着下來就是要做 20 個鐘的義工喇!

等教練安排好就会跟住正式的 lifeguard 當值架喇!

對她來說又是一個全新的挑戰呢!

一直都好想比機会去做義工,

讓她(安全地)能体會到真实社会的另一層面,

相信對她成長之路有所啓發....有所体会....有所得着,

可是十二歲的女孩....各機構都有所限制(起碼要十五歲),

這個無疑真的是一個很好的機會呢!

能讓她親身体會勝過我的千言萬語呢!

大小姐....努力加油呀!

沒有留言:

張貼留言