2010年7月20日 星期二

這個星期以來......

天天在忙.....忙車來車去喇、忙煲藥喇、忙乜乜物物喇!

已經成個星期冇寫 blog 喇!

有种心有餘力不足的感覺.....

首先多謝大家對我扭傷的關心及問侯,

已經好咗好多喇.....應該好番九成左右喇!

也是時候為大家報告一吓近況架喇....

*************************************************

早前跟大家提過帶咗少爺仔去睇中醫,

兩個星期的中藥療程過去....仍未覺有甚麽進展,

仍然是每晚抽筋....要按摩才可入睡。

大少有日在機緣巧合的情况下偶遇十年前的舊同事,

談及起少爺仔的情况实在另人擔心....

但世事往往就是這樣的奇妙,

原來她的女兒以前也有差不多的情况,

她立刻介紹她們全家睇了二十幾年的中醫師給大少,

她說就是這位中醫師把她的女兒治好了。

星期六我們便尊程去拜會這位中醫師,

這位中醫師十分有性格....言不多....但句句精簡,

他先替少爺仔把脈....然後把他的病况一一道來,

他把我的一大堆疑團一一解開.....

長話短話....重点是少爺仔的抽筋情况有得醫、沒有哮喘!

他先開了七天的中藥給少爺仔......着他一星期後才來看看進展如何!

********************************************************

急忙回家為少爺仔煎藥......

奇跡就在這晚上發生了..........

兩個多月以來的第一次.....

沒有脚痛...沒有抽筋....更不用按摩而自然入睡,

实在讓我感動....開心得像中了六合彩似的。

一個星期下來.....天天有進展,

剛過的星期六又帶少爺仔去覆診,

中醫師說情况已有改善.....

繼續努力....好快會好番晒咁話,

這一句真的像給了我一枝強心針似的....給了我希望!

山渣餅是少爺仔肯飲中藥的原動力,



這次的中藥比上次的明顯"杰"好多......



這次開咗十四天啲療程.....咁咪唔駛個個星期山長水遠出去喇!









呢啲係我嘅....我又睇埋調理吓身體至得,



少爺仔学游水已經進入第五週,

可說是進步神速.....見佢学得好開心呢!



少爺仔可以自己游喇..........yeah!!!





少爺仔....你要加油呀!做個健健康康的男孩子哦....

*********************************************
至於大小姐的義工生涯亦在上星期正式開始喇!

昂然進入第二週.........

膚色是曬得黑黑的......加上天天游水....顯得十分健康哦!

加上每星期三日打網球及每日在家做呼拉圈.....

佢今曰可以一口氣做咗 670 次冇跌過呀.........利害呀!

見佢咁有恆心做義工及運動....我都好開心,

但有時見她疲倦得一回家便趟在沙發上卻有点心痛呢!

沒有正式度過她現在有多高.....

但我今天突然發現跟她對話時要微微向上望,

我的宝貝大小姐已經比我還要高呢!

突然覺得時間是否過得快了一点呢?

***********************************************

這個七月份真的忙過不停....

尤其是這兩個星期....好似打衝鋒咁,

跟時間賽跑.........

皆因除了以上的原因以外....就是有貴賓到訪囉!

差不多天天在外用膳......累C了,

今天我的貴賓二家姐返咗香港,

但星期五又要迎接另外三個從香港來的貴賓,

他們第一次來美国玩.....真的要好好的安排一吓呢!






18 則留言:

  1. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年7月20日 晚上10:27

    WO..咁睇黎你真係有排忙呢
    [版主回覆07/22/2010 06:58:00]係喇....仲忙過返学嗰陣呀!

    回覆刪除
  2. 我同妳一樣,暑假反而係我哋呢啲stay home mom最忙嘅時候!!
     
    少爺仔睇邊個中醫?睇吓係唔係我睇過嗰個?
    [版主回覆07/22/2010 06:57:00]喺 San Bruno Avenue, San Francisco 姓劉架.....係咪你睇過嗰個呢?

    回覆刪除
  3. 忙還忙呀 ! 你都要休息夠才好哩 ! 你知道你的角色是多重要喔!
    [版主回覆07/22/2010 06:56:00]所以我都睇埋一份囉......hehehe....

    回覆刪除
  4. 咁呢個真係好叻既中醫啊!!!中醫真係要靠口碑呢!!呢個係唔係響三藩市呀?你地兩母子加加埋埋既中藥可以塞滿一半車尾箱啊!!不過為左身體,點都要架啦~~~希望你地兩個身體都愈來愈進步~~
    [版主回覆07/22/2010 06:55:00]係呀...喺 San Bruno Avenue 架!朋友的上司係鬼婆都去睇佢架....醫好了她的濕診哦!其实我都帶咗兩個家姐同姨甥去睇....佢哋都話呢個中醫真係好掂呀!

    回覆刪除
  5. 你最大既擔心事可以解決...真係仲好過中彩票....一路調理..少爺仔既抽筋可以徹底解決....你都要好好調理身體....
    2個仔女依家等佢地捱下...當係磨練..絕對好事黎....唔使太擔心....佢地第日就可以面對呢個世界既種種....
    [版主回覆07/22/2010 06:46:00]我真係開心過中六合彩架.....健康比任何東西都來的重要呢! 其实我都有啲擔心佢兩個架.....總覺在這边長大的孩子比較純, 所以我都想盡辨法去讓他們有機會去体驗更多, 好讓他們能裝備好自己去面對困難及錯節....我仍在努力當中呢!

    回覆刪除
  6. im so happy for u and ur son!!!! :):)
    [版主回覆07/22/2010 06:37:00]Thank you!!!!!!!1

    回覆刪除
  7. 好開心知道少爺仔抽筋情況有進展~!!! good good~!!! 只要見到仔女健健康康就滿足啦~!!!! 忙就不用急著updagte blog....休息要緊~!!!!
    [版主回覆07/22/2010 06:37:00]真係架....只要見到仔女健健康康就滿足架喇!今次能對正下藥, 希望可以醫好少爺仔喇!

    回覆刪除
  8. 我都登你高興,咁中醫主要話係咩影響到少爺仔會咁架?
    [版主回覆07/22/2010 07:29:00]聽倒我都激氣呀!醫師話少爺仔根本冇哮喘, 而哮喘用的噴藥原來有副作用....會嚴重降低本身的免疫能力至零, 加上少爺仔本身体質弱。佢上年三月份開始用藥.....六月份便開始有抽筋現象....睇咗成年西醫都話少爺仔冇事...所以今次真係比個西醫害死呀!其实開头我都唔多覺少爺仔係哮喘....但睇醫生咁話...我當時只有相信, 如果早知啲噴藥咁大影響...我真係唔比佢用呀!其实我都有啲內疚架!好彩中醫師話可以幫少爺仔慢慢調理番咋!以後睇西醫真係要好小心至得喇!

    回覆刪除
  9. 咁佢無喘氣又點會係哮喘呢??? 換句話係個西醫累少爺仔抽筋喎!
    [版主回覆07/22/2010 07:56:00]其实佢原來係花粉証引至嚴重鼻敏感...西醫卻斷出少爺仔是初期哮喘...要開始用藥, 真係好無奈呀!

    回覆刪除
  10. 我而家都好後悔,無勸亞爸唔好食化療藥,若果佢睇中醫應該會活得長久啲舒服啲..........  西藥傷害性真係好大.............
    [版主回覆07/24/2010 07:45:00]有時西藥真係信唔過呢!過去咗你都唔好怪責自己喇!

    回覆刪除
  11. 妳雖然好番好多 但都要小心D 唔好忙壞呀  少爺仔有好進展 都戥妳開心呢  
    [版主回覆07/24/2010 07:47:00]我其實都仲有痛架........不過瞓倒巳經好好架喇!最開心就係少爺仔有好轉呢!

    回覆刪除
  12. Abby 說︰姨姨,你好返未呀??腰骨不痛吧﹗﹗﹗
    好多日不見你來探訪我的blog,就估到你好忙啦﹗
    大小姐好犀利呀﹗做事好有恆心,我將來大個d,都要學大小姐一樣﹗﹗﹗哈哈﹗
    少爺仔好似遇到神醫一樣﹗﹗﹗祝福情況一路好,以後就可以一覺睡到大天光﹗﹗﹗
    近來我好中意自己控制方向,要爸爸媽媽〞的住格肋底〞借力,自己行來行去呀﹗
    [版主回覆07/24/2010 07:49:00]Abby 好叻噃開始学行喇......努力加油呀! 姨姨好番好多喇.....不過一直在忙...有時間等我去探吓Abby先!

    回覆刪除
  13. Glad 少爺仔is better and under proper medical care; what a relief for you I am sure! 
    [版主回覆07/24/2010 07:50:00]真係鬆一口氣架!

    回覆刪除
  14. 睇到呢個消息, 真係真係登妳開心, 少爺休好快就冇事啦
    [版主回覆07/27/2010 15:41:00]但願如此喇!

    回覆刪除
  15.         唔怪得之呢排唔見妳啦,原來咁忙!         少爺仔劑藥都係 啲比較常見 嘅中藥,而且藥性又唔係太重,真係太子都食唔壞呀!難得少爺 仔飲完有進展,俾 啲心機啦,妳都可以安心啦!!         乜妳整嚫腳咩,唔見妳寫 嘅?不過見妳話依家好番好多,都放心 啲,take care!         係呀,我個 friend send 咗辣椒油個食譜俾妳未呀?我 諗佢玩完返 嚟無件事喇!未收到就話俾我聽啦,我叫佢 send 俾妳。
    [版主回覆07/27/2010 10:09:00]未呀......??

    回覆刪除
  16. Hello, Lady,
     
    This old man living in L.A. also suffering from 'Asthma'. My doctor needs me to carry this 'Mouth Spray' all the time. I am so happy to learn that your son does have this problem.
    Please print more news about your son's health condition.
     
    Best Wish
     
    Old Man
     
    Arthur Yu
     
    L.A. Calif.
    [版主回覆07/27/2010 15:38:00]其实每個人情况不一樣, 我想你都係向你的醫生資訊比較好啲....又或者試吓睇中醫喇! 其實少爺仔睇嘅中醫主要道出哮喘用的噴濟會嚴重降低自身的免疫力至零, 若体質弱的話就容易拼發出其他疾病, 而少爺仔卻被西醫誤診為哮喘....加上体質弱所以道至問題發生。

    回覆刪除
  17. Good morning in L.A. Lady,
    Sorry for my typing error :I am so happy to learn that your son does have this problem. Should be : I am so happy to learn that your son does not have this problem . I tried to see the Chinese Herbal practitioner( 中醫) here but did not help my situation much, so I might try to cook this 鱷肉川貝海底椰湯, since I can buy the dried Aligator meet here easily.
     
    Please do this old man a favor by removing the Coding at the end of message, since I also have ' Glaucoma' both of my eyes. This old man is 64 years old. It is hard for me to read those coding.
     
    Have a nice day up in San Francisco.
     
    Old Man
     
    Arthur Yu
     
    L.A. Calif.
    [版主回覆07/28/2010 13:31:00]你試吓燉椰子田雞吖.....好有效架! http://hk.myblog.yahoo.com/Motonako-HappyDay/article?mid=12220

    回覆刪除
  18. wow...好開心聽到少爺仔嘅情況有好轉呢...yeah...

    回覆刪除