2009年7月8日 星期三

有救星喇


二家姐每半年都会返嚟美国 hea 吓咁...
每次都会出去吃渴玩樂一番,
仲唔死....我係講我自己呀!
我敏感味精吖嘛...
日日出去咁食法,
我個头就日日咁痛,
認真唔係辦法!



吖.....之前聽 mommy dearest 話呢樽嘢可以解味精喎!
咁利害??点都要試吓吧!

果然利害呀......飲咗之後真係冇晒頭痛噃!
百思不得其解呀??
It works for me......yeah!!!
唔飲氣水嘅我...要破介喇!
间唔中一次咁多喇!
有對味精過敏的你....有救星啦!
多謝 mommy dearest 好介紹呀!



沒有留言:

張貼留言