2009年7月14日 星期二

無得傾


雜菌炒牛肉,最衰買唔倒肥牛,如果唔係仲正呀!
好彩用炒牛都 OK 唧! 寶貝哋一向唔食菇類,
但今次大小姐喺不知情的情況下竟然破介............
仲自動自覺咁食完一件又一件,
仲大讚好味添.... 我就一路都唔出聲.....
突然.... 大小姐問我呢啲係咩嚟架媽咪~~咁正嘅,好爽呀??
我話咁好唔好食吖......佢話好頂喇!
嘻嘻...係兩种不同种類的菇菇嚟架!
吓! 唔係呀嘛??點解唔係黑色嘅??
咁即係話
大小姐都唔係乜菇都唔食喇.....
隨咗冬菇同磨茹唔食之外.....原來呢兩种都 OK 噃!
但少爺仔就無得傾....唔食就唔食呀!
有性格.....

三文魚每面煎三分钟就實冇走雞,外脆內滑.......絕冇失手呢!


其實煮乜鬼都好....家人的口味最重要,
但有啲健康的食材縱使明知佢哋唔鈡意食,
我都会想盡辨法....一試再試,
總希望終有一次能煮出另至愛們接受的味道來,
今次讓我體會到只要有恆心的道理來,
大小姐肯去試這些菇類巳是跳進一大步了,
至於少爺仔雖然仍是處於無得傾的狀態....
但我会繼續努力.....為我的至愛們而努力!


1 則留言: