2009年7月10日 星期五

太幸福了


呢幾日就真係只有食、再食、繼續食....
待二家姐返香港後先減、再减、
繼續減........肥先得喇!
襯二家姐喺樹.....就整樣她在港很少会食到的火雞腿佢嘆吓先,
唔講唔知....原來佢對上一次食
火雞腿都是在 Disney World 呢!

二家姐話今日唔想食飯喇....
不如整港式雜果火腿沙律吖?
港式? 咁咪好正!
不過最正都係二家姐話等佢整喇!
我就梗係舉脚讚成喇!
天氣咁熱....食冰凍的沙律簡直就係爽呀!

焗蒜蓉包係我嘅拿手之一,

咁嘅配搭 O 唔 OK 呢?

話說噚日喺 SF Chinatown 見倒好靚的芥蘭,
好想買呀.....但我唔識整到好正好綠嗰种,
所以我從來都唔會買嚟整架!
但二家姐又話你钟煮吖嘛...等我嚟整喇.....

咁盞......


嘩!真係唔講笑呢.......好爽、好綠、好正呀!

呢個我焗嘅....外香內滑啱啱好呀!

跟二家姐在廚房一路煮就一路講,
再啫就梗係一路笑喇......
嘻嘻.....哈哈.......好像回到小時候似的,
就在笑聲中跟二家姐合作弄了這道簡單的晚餐,
甚麼叫做幸福?
此時此刻的我巳深深的感受得到了。


沒有留言:

張貼留言