2008年10月24日 星期五

我心中的藍罐曲奇


每逢過時過節,或去拜年都不能缺少的...........

由細食到大嗰隻................

係香港人都唔会唔識.......都唔会忘記嘅.............

藍罐曲奇......................

尋晚突然好想、好想整.....................

但我又從未試過.................

上網搵倒個 recipe........哈哈!

有嘢玩啦!又可以一慰我的思鄉情懷呢!


入爐啦!

出爐啦..............


呢啲比大少帶番公司跟同事分享嘅.............

裝得靚啲............食都食得開心啲............大少亦都有面啲................哈哈!

雖然整唔番原庒藍罐曲奇咁多形狀.................

但我巳經盡晒力架啦!

大小姐猛話好味...................

仲話佢又要帶比同學一齊分享喎!

整咗咁多,梗係冇問題啦............

能與人分享真的是一大樂事呀!

哈!唔知大家知唔知藍罐曲奇咪有一隻上面灑面粗粗的糖粒嘅,

係用咩糖嚟嘅呢?

因為我此終都係最鐘意嗰種呢!

沒有留言:

張貼留言