2008年6月27日 星期五

九龙灣Mega Box

唉! 呢個咪陳錦鴻& 李斯浙(個名好似係咁寫)

原來係TVB做舞動全城呀.......仲見倒騰麗明添(中间者)

去佐係商店既深井發記食甜品............楊枝金露  
(少爺仔既)


烘榴連酥皮餅.............我既至愛......好正呀..............

大小姐既士多啤梨布甸...........加花奶

豆腐花芝麻糊&湯丸芝麻糊係老爺奶奶叫既........不過佢地話嘛嘛地唧....

原來呢度仲有MegaKids 兒童天地呀! 少爺仔硬係玩餐飽啦!


Mega Box 樓高十三層,有溜冰塲,戲院,Shopping,
而佔大部份既都係食市,試足一個月都未試晒呀!
实在太多美食啦.........下次一定会再黎呀!





1 則留言:

  1. 我都 想 同我媽咪去Mega Box啊 !!... 聽講我媽咪今過禮拜仲會同我去 Mega Box Tim...真係好期待啊!!! ,er...不過唔知媽咪會唔會反口呢... 唉!都係算吧啦!...(by Siraine Koo )
    [版主回覆07/01/2008 22:18:00]你咁乖,又考完試啦! 你媽咪一定唔会一反口既........... 好開心你留言比我呀 得閒就多D上黎啦...........

    回覆刪除