2008年6月23日 星期一

Five things about me

5 things found in my bag:

銀包---有錢, 証件, credit card



Keys---car key and house keys



电話---咁样大少先倒我嘛! 仲有我 d 宝貝呀!



紙巾---尤其係香港,真係冇佢唔得!



相机---有咩好野就即刻影落黎嘛
5 favorite things in my room/house:


Cal King size 大牀---我的至愛



  iRobot---全家的至愛, 多佐好多時间家庭樂呀! 正!





  厨房---當然最鐘意就係個island 啦, 可以跟我的小朋友一起做蛋糕啦, jelly 啦, 大少的燒排骨啦,
乜乜物物啦。





  盆裁---令家中充滿生氣





  65 吋大电視---全家的至至愛呀!

5 things I always wanted to do:

環遊世界---with my family



  品嘗人间美食





  煮好多好多好野食給我的至愛及我的好友品嘗





  做義工





  做一個開心快樂人

5 things I currently into:



放暑假--- 在香港 with my family





嘆世界--- 係香港食好野 with my family





週圍去旅行--- 下星期開始啦with my family





充电---趁暑假好好充电, 小朋友開学後就有排忙啦





减肥---香港真係好多好野食呀! 想唔肥都幾難呀!


1 則留言: