2008年6月29日 星期日

功夫熊貓

終於上映啦.................


大小姐同少爺仔由尋日開始就不停咁問幾時睇
"Kung Fu Panda" 呀! 差不多每格一分鐘就問一次............我同佢地講也野既答案都係一樣.................幾時睇功夫熊貓呀??

睇幾点呀??而家幾点鐘呀??= = = = = = = = = =



佢地实在太興奮啦, 仲帶埋隻熊貓一齊去睇添.........結果係戲院笑得最大聲既就係大小姐啦.......哈哈哈.....

結果我地去佐位於觀塘既apm度睇6:05pm, 唔好話佢地啦.....我大大話都十幾年冇係香港睇過戲啦!  而家D seat 位比以前舒服好多.......又大又濶又乾淨, 真係唔錯,戲票成人HK$65, 小童HK$45, 呀! 唔記得多謝 我二家姐添 係佢請架! 多謝晒! 跟住仲請埋食飯添.............

"潮樓    潮館"
 

烏头(凍食既)   HK$90                           梅羔骨 HK$68

燒腩肉津白  HK$50                              梅子砵头雞 HK$33

蠔仔粥....食完先記得影添   HK$70     我覺得D蠔仔大佐D唧

D 野不過不失, 不過D service 就差佐D, 所以我地
決定唔会再去呢间啦(apm)

寫寫下突然聽倒有喊聲從房间傳出黎,九秒九走入去啦..........原來係少爺仔今日玩得太過高興發夢呢!
好啦都要收筆啦!


1 則留言:

  1. 我到諗住去睇...順便嘆吓泠氣呢!妳係咪好enjoy响香港嘅生活呀?
    [版主回覆06/30/2008 18:11:00]都OK架, 話晒都係香港土生土長既我要適應香港既生活唔難, 怕就怕夏天的來臨者, 实在太耐冇係香港過summer 啦,真係有D驚呀! 怕小朋友唔慣呀..............惟有去多D有冷氣既地方啦...哈哈哈!

    回覆刪除