2011年7月23日 星期六

Spider Web

唔覺唔覺暑假過咗一大半,


仲有個多月就開學喇!


點解我仲係咁忙嘅呢?


兩個大帝可能日日打波游水,


都由白白豬變咗黑炭頭,







少爺仔就胃口好咗....但仍然徘徊喺五十磅左右,


大小姐亦巳順利學埋游泳的蝶式,


現在四式都游得非常好,


每天亦由游二十個堂加到三十幾個,


真係唔簡單呀!


而我亦盡力配合....咁車出車入,


大餐真係少煮咗好多喇,


皆因每日去完圖書館都成六點先返到屋企,


仲边樹夠時間整大餐至得架!


照 schedule 嚟睇.....怕且要八月先得閑喇!


不過 snack 我都間唔中整吓嘅.....


前日就整咗呢個喇!


茶葉蛋是也.....



落足料架.......




Spider Web 呀.......



加杯冰凍嘅夏枯草....仲唔透心凉!



夏天咁熱....夏枯草當水飲真一流呀!


4 則留言:

  1. 呀太..係我呀..未瞓架..咪當我夢遊呀.. 少爺仔塊面鴛鴦色呀..曬勻稱D先得架...真係呀...掛住食... 你都好得啦..又要兼顧仔囡又要屋企...自己都要抖下先呀..煮少一餐半餐唔緊要啦.. 茶葉蛋真係超耐冇整又冇食呀...次次整親都要好多嘛....樓下涼茶鋪有..行過都好香囉...你呢d仲有埋Spider Web , 呢d先係真功夫呀...
    [版主回覆07/24/2011 10:58:00]有乜計至得架....游水要帶泳帽仲有泳鏡, 所以咪曬到鴛鴦六七四囉!
    係喇...我真係累到想 C 呀.....  不過見佢哋咁乖又有成績表現倒咁就幾辛苦都值得喇, 快啲學好咁咪煩少樣囉!網球大小姐巳經可以 join team 喇!老師仲話上 high school 留定位比佢添!  少爺仔就仲要加緊學習呢....不過都巳經打得唔錯架喇!至於羽毛球就要跟我同大少多加練習至得喇!最近更發覺少爺仔對乒乓波有着濃厚興趣, 現在托人幫我買咗對靚乒乓波板....八月就會帶過嚟比我喇, 真係急不及待呢!少爺仔就聽到都開心都瞓唔着呢!
    你就好喇...落樓下就乜都有....我哋呢边就真係乜都要靠自己喇!

    回覆刪除
  2. 擦勻d防曬油會冇咁深淺色啦
    [版主回覆07/24/2011 14:14:00]有冇聽書呀豆記~~係帶泳帽仲有泳鏡所至, 點擦都唔會勻架喇!

    回覆刪除
  3.          乜少爺仔變 咗 "歷蘇" 咩?

            大小姐又幾好體力喎,咁 sporty !不過妳都唔弱,咁辛苦湊佢兩個都仲咁好精力整 snack。         茶葉蛋就好少食!睇到妳個 title,仲以為妳咁無聊,屋企有個蜘蛛網都要寫篇 blog 同大家分享!
    [版主回覆07/24/2011 14:11:00]作 C 一陣都唔得.....咁都要吋吓我至得嘅!
     

    回覆刪除
  4. 我都係煲涼茶雪凍當水飲 好過飲汽水多多聱啦   妳啲SPIDER WEB茶葉蛋 好正呀  
    [版主回覆07/25/2011 15:15:00]我又係呀....夏天飲就特別正添喇!啱啱又煲咗竹蔗水呢!

    回覆刪除