2008年9月21日 星期日

Thank God is Friday

我覺得星期五係最relax嘅一日,

記得早前應承咗兩個小朋友一齊做pizza,

咁就不如嚟一個親子同樂日吧!

其实自己有啲驚架,因為我都係第一次整架咋!

好彩無驚無險,出嚟效果雖然膿咗少少,但味道尚算OK啦!

其实結果並不重要,重要係能夠享受親子的樂趣吧!

過程中所帶來的笑聲巳經蓋掩了所有.........................

(特別鳴謝blog友fatgarfield教路,我先可以成功学整pizza咋) Thanks!


少爺仔對手                                                                   呢對係大小姐嘅


雪櫃有乜就落乜.................




雖然膿咗少少,但我都非常滿足呢!

見倒孩子開心,那份喜悅真的是非筆墨所能形容吧!

5 則留言:

  1. 好厲害呀連pizza 都整埋, 仲有我最中意食嘅pineapple呀 , 難唔難整架? 我可以想像到小朋友個份喜悅!
    [版主回覆09/23/2008 00:19:00]
    我係初哥嚟架咋!仲有好多改善嘅空間架。 pizza唔難整架,你都不妨試試啦! 我係用blog友fatgarfield嘅食譜架,如下: 自製 pizza is very easy! I used this recipe:
    3/4 cup warm water (105°F to 115°F) 1 envelope active dry yeast
    2 cups (or more) all purpose flour 1 teaspoon sugar 3/4 teaspoon salt 3 tablespoons olive oil
    Pour 3/4 cup warm water into small bowl; stir in yeast. Let stand until yeast dissolves, about 5 minutes.
    Brush large bowl lightly with olive oil. Mix 2
    cups flour, sugar, and salt in processor. Add yeast mixture and 3
    tablespoons oil; process until dough forms a sticky ball. Transfer to
    lightly floured surface. KNEAD dough until smooth, adding more flour by
    tablespoonfuls if dough is very sticky, about 1 minute. Transfer to
    prepared bowl; turn dough in bowl to coat with oil. Cover bowl with
    plastic wrap and let dough rise in warm draft-free area until doubled
    in volume, about 1 hour. PUNCH down dough. ROLL out dough.
    Once the dough is ready, you put whatever toppings you want and bake
    for about 15-20 minutes. Depending on the topping, you might want to
    cook the ingredients first. That's it! 我用咗華氏350度預熱焗爐焗咗20分鐘

    回覆刪除
  2. 個面膿膿地我勁鍾意呀)))))) 睇到流哂口水呀
    [版主回覆09/23/2008 00:21:00]我都鈡意膿膿哋呀!

    回覆刪除
  3. 有乜開心得過跟仔女一起整野食呢!!!!親子活動呀!!有得玩、有得食!!
    [版主回覆09/23/2008 05:13:00]Oh Yeah!

    回覆刪除
  4. 真係整得好靚喎, 親子樂真係好開心~~ 我都想整個pizza比阿寶食哦...有時食pizza hut外賣真係麻麻地......
    [版主回覆09/23/2008 10:04:00]多謝晒呀!唔難整架,快啲試吓啦!反正有新焗爐吖嘛!

    回覆刪除
  5. 好開心呀......同小朋友一齊整下曲奇, 蛋糕等等...都會好開心o架! 而且你個pizza都係濃佐少少o者...仲係好吸引喎.
    [版主回覆09/23/2008 11:40:00]多謝呀!下次再整一定会好啲! 係呀!過程係最開心嘅!

    回覆刪除