2011年3月12日 星期六

少爺仔至愛

啲咳叫做好番晒......

少爺仔就讓着要食燒排骨,

皆因燒排骨係少爺仔至愛.....



其實我哋個個都........



見唔難整.......就滿足吓佢喇!




話咁快就食得喇!





Yummy......睇吓幾 juicy!!!




十二條骨一餐清晒.....超滿足呀!

少爺仔至愛係燒排骨.....

而我嘅至愛係......咪就係少爺仔囉!

11 則留言:

  1. 完全冇相呀..今日打去電迅公司話係日本影響..真係大鑊呀..
    燒排骨自己整真係超正家..連我唔係食肉獸都鐘意呢...尤其一定要用手拎住食先最滋味呀....
    少爺仔最愛點會係燒排骨呀..梗係呀媽你啦

    回覆刪除
  2. 睇到都流口水呀.

    回覆刪除
  3. 依家睇到相啦...正到呀..我都想咬呀....

    回覆刪除
  4. 你至愛除左少爺仔, 仲有老爺係嘛! 你講漏左有人會唔高興架 !

    回覆刪除
  5. 正到真係想咬一啖

    回覆刪除
  6. 你d食物次次都好鬼吸引,下次公開下食譜俾我地試下啦!哈哈!

    回覆刪除
  7. 有你呢個萬能媽媽, 少爺仔最愛緊係你啦...

    回覆刪除
  8. 燒排骨係我仔仔至愛, 你d燒排骨正正正正

    回覆刪除
  9. Very yummy oooo!! what sauce do you use for the marinate arrrr?

    回覆刪除
  10.         乜燒排骨咁似叉燒 嘅?都見唔到骨!         點解妳每次都焗得咁靚仔 o架,又紅潤、又 juicy,我次次都係跟足妳個食譜咁整都無咁靚,關我個爐事定係香港 啲豬肉唔夠靚呢?         大小姐睇到最後一句,真係心都實埋呀!
    [版主回覆03/17/2011 05:56:00]大哥每次的見解都與眾不同..... 牛柳睇成變心太軟.... 燒排骨就變义燒..... 你個爐的火力可能唔同....自己執生調到啱為止喇! 唔係至愛....並不代表唔愛, 唔同階段會有不同的至愛,在少爺仔出世之前....大小姐便是我的至愛。在大小姐出世之前....大少便是我的至愛。無須太過執着一些字眼上的用法,大小姐並不會像你所講... 心都實埋, 皆因她的至愛也是 少爺仔呢!

    回覆刪除
  11. 好正 好正 我都愛呀  
    [版主回覆03/17/2011 05:42:00]咁就快快埋位喇!

    回覆刪除