2010年11月7日 星期日

唔駛再嚟喇!

有一排無去幫襯....

一心諗住食好嘢添架!

點知............?!?!?







燒腩仔......有骨架.......正!



少爺仔嘅紅燒乳鴿.....炸得乾咗啲!

我就鐘意啲炸蝦片多啲喇,

好有懷舊 feel 哦!

記得嫲嫲以前每逢過時過節先會整架.....好懷念哦!



又係少爺仔 order 嘅雲吞麵,

奇奇怪怪...淨係食碗麵,

因為雲吞有蝦吖嘛!



沙嗲牛肉粉絲煲...太濕喇!



大小姐至愛嘅.......金銀蛋菠菜,

太多糊水喇......唔掂呀!



嚟呢樹都係想食呢個鴛鴦炒飯咋!

今次竟然唔夠咸......冇セ味添。



唉!冇嚟一輪啫........啲水準差咗好多呀!

個待應仲好笑.......猛叫我哋食魚,

唔掂就叫我哋食魚頭煲都照剎,

佢竟然話啲魚頭好靚好新鮮.....冇骨架!

吓........魚頭冇骨咁神奇,

我哋個個都 O 晒嘴.....真係無話可說呀!

跟住想叫京都骨嘅.......

佢又話食生炒骨喇......京都骨呢度唔掂架!

吓.......但我哋想食京都骨噃,

咁唔要喇......你都話唔掂唔通仲叫咩,

奇怪嘅係個待應竟然話佢哋啲嘢唔掂囉!

呢間以後可以唔駛再嚟都得喇!

2 則留言:

  1. 啊...大廚放左假...所以..........
    [版主回覆11/09/2010 12:27:00]No more next time!!!!

    回覆刪除
  2.         果兩個查實係沙爹牛肉粉絲湯同金銀蛋菠菜湯至真!         果個侍應仲唔掂過 啲 餸菜 囉!!!老闆係咪請 咗個仇家返 嚟做企堂 呀!!
    [版主回覆11/09/2010 14:50:00]你都得架喇!

    回覆刪除